06 Mei 2012

La Tahzan !

Bismillah.
Astaghfirullah.
kuekkk.....kueeekkkkk....kueeeekkkk 

Nak nangis kuat-kuat bole....!? OK, cepat nangis puaspuas.
 Apakah la cik adik ni. Nak nangis pon cite kat orang. 
Eh, sape cite kat kau? Aku cite kat belog ni dengan penuh pengharapan taw semoga kesedihan ini cepat berlalu :( Haishhhh...Sibok aje la !

Hmmm...Sometimes, aku rasa jatuh terduduk kerana tak mampu nak tahan OH!
Kenapa da tak tahan? Da tak sabar ye? 
Aishh. "Jangan la tunjuk sangat awak tu lemah". Someone said.
Wait wait ! Jangan ingat sume orang yang nangis tu LEMAH OK.
Aku masih kuat disini. Stand up stand up.




Sebab aku dah bertahan terlalu lama, so biaq la ayaq mata ni nak keluaq melimpah limpah sebaldi dua. Buat bekal masa depan. Ahaaaaaaa.


Nah aku bagi KELEBIHAN & KEBAIKAN MENANGIS.
Godekgodek la cari fakta ya! And then ce baca.


Rupanya bagus jugak sekali sekali dua kali dua kala menangis ni. Cuci mata dari habuk. Mau tak bersinar-sinar mata kau. Ahaa.
Patut la dulu ada hamba Allah ni penah kata 'Saya suka tenok mata awak..jernih. Macam cermin !' Wekkkk... kembang sat ! Alhamdulillah. semuanya Allah pinjamkan la awak. Not mine :)


Huhhh..Lepas nangis, rasa hilang segala masalah. Serius ! Tak caya, try la nangis semalam dua. haha. 



2 ulasan:

  1. bnayk nges lebam la bijik mata tuu..hehe..apa yg bersinaq??!!!hahaha...

    anyway..jgn sedih2..Allah always be there,, with u... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha. sekali sekala ja la syg.
      Kena cuci mata, sebab KL ni banyak habuk. =) Mata i kan bersinar mcama cermin. Bukan i yg kata, tapi org lain yg kata. haha. Perasan dua minit OK.

      Hmm. Tula, dah xdak tempat nk luah perasaan :(
      Allah je ada.

      Padam

Tinggalkan komen, pesanan atau nasihat kepada Puteri Liya di sini :)