23 Disember 2010

D'Sakeenah CAKE HOUSE

Assalamu'alaykum Warahmatullah...(^_^)
alhamdulillah...dah masuk hari Khamis lepas Maghrib tadi kalO ikut kiraan Islam..Masih hidup kita ye? Semoga ALLAH terus panjangkan usia kita untuk terus beribadah kepadaNya selain melaksanakan taklifan yang telah dipertanggungjawabkan di bahu kita, InsyaALLAH..
Alhamdulillah....berkat usaha gigih bersama team penggerak KUKM & ilham dari ALLAH..hasilnya, see..:)


Nie antara produk keluaran D'Sakeenah setakat nie..MOIST's CHOCOLATE CAKE [kecil @ besar] & DRAGON BALL versi kek coklat moist..InsyaALLAH akan di upgrade dari semasa ke semasa demi mempertingkatkan mutu keluaran & kualiti, InsyaALLAH.
Haa...nie la DRAGON BALL versi Liya..hehe. Padat & lazat..sekali masuk dalam mulut..yummie (^_^)
Kek coklat moist yang telah di'bola'kan, then disalut Beryl's Chocolate & ditabur almond. Sekali pandang macam Ferrero Rocher..InsyaALLAH puas hati sebab coklat mahal :) Sesuai untuk hadiah pertunangan etc..Boleh jugak untuk doorgift majlis perkahwinan, hari lahir @ penghargaan kepada sape2..Untuk packing ekslusif akan dibuat mengikut permintaan & kesesuaian majlis


Nie pulak KEK COKLAT MOIST versi besar punyaaa...berat 1.6kg..Kek coklat moist bertoppingkan Beryl's Chocolate & ditabur almond. Juga dibuat mengikut permintaan. Hiasan boleh dipadankan juga mengikut citarasa pelanggan, InsyaALLAH. Harga jangan risau, boleh dirunding..(^__^)

P/s : sebarang tempahan boleh dibuat terus melalui talian berbayar ke no cik Liya @ rakan niaga Fizah..hehe. Free delivery hanya untuk tempahan sekitar UKM, Bangi & Kajang. Boleh juga datang amek sendiri...lagi cepat & pantas..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan komen, pesanan atau nasihat kepada Puteri Liya di sini :)